Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

Thread: Which CW member would make the best godparent?

  1. #1
    Cricket Web Staff Member fredfertang's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Cloud Cuckoo Land
    Posts
    11,808

    Which CW member would make the best godparent?

    In the unlikely event that I add a fourth to the clan fertang I've already sounded benchy out - his deep religious convictions and affable temperament make him an ideal choice, imo

  2. #2
    Global Moderator Prince EWS's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    The great state of New South Wales
    Posts
    43,309
    Mitch_M
    ~ Cribbage

  3. #3
    Spanish_Vicente sledger's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    cricsim, lol
    Posts
    31,337
    Has to be Fred himself tbh.

    Has to definitely not be Cribb.

  4. #4
    Cricket Web Staff Member fredfertang's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Cloud Cuckoo Land
    Posts
    11,808
    Quote Originally Posted by sledger View Post
    Has to be Fred himself tbh.
    In fact despite my half century plus on this mortal coil I have never been invited - my reputation as the baby-eating bastard of Berkshire goes before me


  5. #5
    Spanish_Vicente sledger's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    cricsim, lol
    Posts
    31,337
    Have you ever been to the Sweeny & Todd Butcher and Pie Shop Fred? Good pies they have there.

  6. #6
    International Coach grecian's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Oh, God, I'm bored. Might as well be listening to Genesis
    Posts
    14,928
    I'd be good, I despise anyone under 40, and am not in the least bit religious, but because of these reasons it would be the move no-one is expecting. Always sound tactically, out-foxes them all.
    Do I contradict myself?
    Very well then I contradict myself,
    (I am large, I contain multitudes.
    Walt Whitman

  7. #7
    Cricket Web: All-Time Legend smalishah84's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Pakistan
    Posts
    21,378
    I can recommend PEWS in case you want a botparent

    benchy is a good choice for godparent

    Others could be

    GIMH
    Fusion
    Top Cat
    And smalishah's avatar is the most classy one by far Jan certainly echoes the sentiments of CW

    Yeah we don't crap in the first world; most of us would actually have no idea what that was emanating from Ajmal's backside. Why isn't it roses and rainbows like what happens here? PEWS's retort to Ganeshran on Daemon's picture depicting Ajmal's excreta

  8. #8
    Cricketer Of The Year Agent Nationaux's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    UK
    Posts
    9,703
    LOL, Benchy would ruin the poor kid as a God parent.

    My vote is for Mr Z.
    Quote Originally Posted by BoyBrumby View Post
    Yeah, look, it gives me a pain deep inside my uterus to admit it, but it's Ajmal until such time as we get a working throwing law again.
    Never in a million years would I have thought Brumby to admit this!!!!!!

  9. #9
    Cricketer Of The Year zaremba's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Rolling right Inuit
    Posts
    8,894
    Thanks AN. Fingers crossed Fred's expertise will win me my appeal so that I'm allowed within 100 yards of an under 18 again.

  10. #10
    Cricketer Of The Year Agent Nationaux's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    UK
    Posts
    9,703

  11. #11
    Hall of Fame Member Howe_zat's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Top floor, bottom buzzer
    Posts
    15,998
    Given the inexplicable chain of events that would be required for me to want to Christen a child, it'd have to be somebody I'd trust to throw caution to the wind and snap me out of it. Sledger, maybe.

  12. #12
    Spanish_Vicente sledger's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    cricsim, lol
    Posts
    31,337
    I'm a trustworthy sort, it must be said.

  13. #13
    Cricket Web: All-Time Legend smalishah84's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Pakistan
    Posts
    21,378
    yeah Zaremba worth a shout too....Zaremba and TC

  14. #14
    Virat Kohli (c) Jono's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Australia
    Posts
    54,554
    GIMH or Burgey.

    They are both of the "great dad but horrible CW posters" mould. Would make sense that they'd be a great Godfather too.
    "I am very happy and it will allow me to have lot more rice."

    Eoin Morgan on being given a rice cooker for being Man of the Match in a Dhaka Premier Division game.

  15. #15
    JJD Heads Athlai's Avatar
    Duck Hunt Champion! Plops Champion!
    Tournaments Won: 2
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    ksfls;fsl:lsFJg/s
    Posts
    27,469
    Benchy would teach them the school of hard knocks,
    Direbirds FTW!

    Quote Originally Posted by Athlai View Post
    Wellington will win the whole thing next year. Mark my words.
    Quote Originally Posted by Flem274* View Post
    I'll offer up my avatar to Athlai forever if Wellington wins the Champions League.
    President of T.I.T.S
    Tamim Is Talented Society

Page 1 of 2 12 LastLast


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 389
    Last Post: 06-10-2013, 10:25 AM
  2. Stats that make you go Hmmmmm
    By Marcuss in forum Cricket Chat
    Replies: 36
    Last Post: 01-12-2010, 03:54 PM
  3. Manipulating stats to make players look awesome
    By Flem274* in forum Cricket Chat
    Replies: 60
    Last Post: 03-10-2010, 12:10 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •