Page 2 of 62 FirstFirst 12341252 ... LastLast
Results 16 to 30 of 929
Like Tree93Likes

Thread: Group 2 Second Round - West Indies, India, Pakistan, Australia, Bangladesh

  1. #16
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Afridi to hole out for a single digit score.
    Quote Originally Posted by OverratedSanity View Post
    "Still waiting for bole trekking Marayyye". Keep Kumar up in the third umpires box please,its hilarious. Him almost screwing up a DRS referral a definite highlight.
    Quote Originally Posted by Burgey View Post
    Ashwin is like one of those paintings whose eye always follows you around the room. He'd be hell in a court room. The judge and the witness would always think he's lookong at both of them at the same time.
    Quote Originally Posted by honestbharani View Post
    You are basically saying he would have made an amazing lawyer. :)
    Quote Originally Posted by Burgey View Post
    No im saying he's partly cross-eyed.

  2. #17
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Only for Gul to score 40 off 15. You know its gonna happen.

  3. #18
    Cricketer Of The Year ankitj's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    India
    Posts
    8,566
    Terrible fielding full innings.

  4. #19
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Afridi, Ajmal, Hafeez and Malik to tackle when we bat. Might be a tricky chase.


  5. #20
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Been a great performance from the spinners. Pls don't ruin it seamers.

  6. #21
    Cricket Web: All-Time Legend OverratedSanity's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Elton Chicken Burrah
    Posts
    24,822
    Malik got out to Mishra but he'll probably get into Mirza today tbh
    honestbharani likes this.
    Quote Originally Posted by weldone View Post
    Wow baby, that gave me an orgasmic pleasure!
    Quote Originally Posted by ajaagarkarajaaja View Post
    All Prasie to Ajit Bhalchandra Agarkar, the pride of Mumbai, the terminator at Adelaide.
    Quote Originally Posted by VoL View Post
    I've joined this forum, just so that i can agree with OverratedSanity...

  7. #22
    Cricket Web: All-Time Legend OverratedSanity's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Elton Chicken Burrah
    Posts
    24,822
    Quote Originally Posted by OverratedSanity View Post
    Malik got out to Mishra but he'll probably get into Mirza today tbh
    Meh, sounded funny in my head
    Jono likes this.

  8. #23
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Ash missing out on a revenge spell to Afridi.

  9. #24
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Kumar to Afridi might get very ugly. Bowls at the perfect pace for him to free his arms.
    Last edited by Shri; 21-03-2014 at 08:40 AM.

  10. #25
    Cricketer Of The Year Contra's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Toronto, Canada
    Posts
    8,056
    Is the pitch really that hard to bat on against the spinners or have India just bowled well/Pak batting crap?

  11. #26
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Quote Originally Posted by Contra View Post
    Is the pitch really that hard to bat on against the spinners or have India just bowled well/Pak batting crap?
    Both. Pak playing with their usual skill level against spin and all 3 Indian spinners being in decent form.

  12. #27
    Cricket Web: All-Time Legend
    Suicide Bob Champion!
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Not really needed on CW
    Posts
    23,662
    Haha we've won. If we don't chase this we should drop out of the tournament and give the Honkers a spot.

  13. #28
    Cricketer Of The Year Contra's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Toronto, Canada
    Posts
    8,056
    wow with Mishra and Kumar we bat deep, not that I'm expecting Mishra or Kumar to make the big hits, but at least they can hang around. Rohit plz try and rotate the strike

  14. #29
    Hall of Fame Member Shri's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    CSK
    Posts
    18,880
    Quote Originally Posted by Daemon View Post
    Haha we've won. If we don't chase this we should drop out of the tournament and give the Honkers a spot.
    Ajmal 5 for a possibility if we bat like ****. Not worried that much atm but yeah.

  15. #30
    Cricket Web: All-Time Legend OverratedSanity's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Elton Chicken Burrah
    Posts
    24,822
    Quote Originally Posted by Daemon View Post
    Haha we've won. If we don't chase this we should drop out of the tournament and give the Honkers a spot.
    Should be a cakewalk. Just gotta play out Ajmal safely

Page 2 of 62 FirstFirst 12341252 ... LastLast


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Group F (Super 8) - Sri Lanka, Australia, India, West Indies
    By James in forum 2010 ICC World Twenty20 - West Indies
    Replies: 725
    Last Post: 16-05-2010, 07:31 AM
  2. Replies: 832
    Last Post: 30-09-2009, 02:13 PM
  3. Replies: 396
    Last Post: 21-09-2007, 05:58 AM
  4. GROUP A -South Africa, West Indies, Bangladesh
    By JASON in forum Twenty20 World Cup
    Replies: 212
    Last Post: 17-09-2007, 04:39 AM
  5. Group A - India, England, Australia, West Indies
    By James in forum ICC Champions Trophy 2006
    Replies: 1815
    Last Post: 05-11-2006, 05:54 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •